Tuesday 18 December 2012

Hantaran Kahwin

LELAKI: saya nak bagi rm6000 unt hantaran awak
Perempuan: rm6000???semurah itukah saya???
L: errrmmm...ok...rm10 ribu
P: kalau rm10 ribu....rantai leher saya pom rm10 ribu...kiranya saya ini hanya seperti rantai leher??yang akan awak hancurkan bentuknya dan buat lain apabila puas dengan bentuk yg lama??
L: ok..!!....rm20 ribu
P: kereta VIVA saya berharga 40 ribu....bermakna saya lebih murah dari kereta VIVA disisi awak
L: ok...rm50 ribu
P: adakah itu harga saya???bangunan KLCC tupun berharga jutaan ringgit...
L: ok...baiklah....awak letaklah sendiri berapa harga awak...saya akan bayar!
P: ...diri saya TERLALU mahal.....sehingga awak x dapat nak BELI....cukuplah awak bagi rm100 ringgit sahaja....bukan kerana harga saya....tapi kerana perintah Agama yg mewajibkan mas kahwen~

No comments:

Post a Comment