Monday 24 December 2012

Ular batu delima – gambar ular bermahkota batu delima merah

Maha Suci Allah. Pelik Bin Ajaib. Itulah 2 ungkapan yang dapat Admin mampu katakan setelah melihat gambar ular batu delima ini. Anda mesti perasan apabila melihat gambar di bawah ini, seperti ada seketul batu delima bewarna merah terletak betul-betul di atas kepala ular tu. Sama ada batu delima atau sebaliknya admin tidak dapat pastikan. Tapi itulah nama yang digelar pada ular tersebut iaitu ular batu delima kerana ular tersebut bermahkotakan batu delima merah.
Ular batu delima - gambar ular bermahkota batu delima merah
Apakah keajaiban disebalik adanya batu delima tersebut. Hah, mulalah berlegar-legar beberapa pertanyaan di kepala, ada kaitan dengan jin kah? Kerana ular selalu dikaitkan dengan jelmaan jin. Atau segumpal darah, kerana kelihatan bewarna merah? atau dalam versi kelakarnya terhantuk buluh kuning?.. apa pun persoalan yang timbul sehingga kini ia masih menjadi misteri. Ada sesiapa di kalangan pembaca blog PelikBinAjaib tahu pasal ular batu delima ini? Kalau ada, jangan segan-segan berkongsi di ruangan komen di bawah.
Walau bagaimana keadaan sekalipun ular tersebut, berkepala dua ka? berkaki ka? atau sebagainya, ia tetap makhluk Allah SWT. Sesungguhnya setiap ciptaan Allah tidak datang dengan sia-sia. Pastinya setiap sesuatu itu didatangkan utnuk menguji manusia. Maka janganlah kita berlaku syirik dengan-Nya. Manalah admin tahu, selepas membaca post ini, terdapat pembaca yang mencari ular tersebut untuk mendapatkan hal dunia, bukan admin ingin bersangka buruk, tetapi sebagai peringatan kepada pembaca agar tidak melakukan perkara syirik yang dimurkai Allah.
So, tajuk nie nak masukkan dalam kategori apa ya. Pelik atau Ajaib? Kalau pelik, memang pelik, kerana lain dari yang lain + tak pernah lihat. Jika ajaib pula, apa yang ajaibnya? Apa perkara ajaib yang ular batu delima ini mampu buat? Hehe, so admin masukkan dalam kategori Pelik yang belum sampai taraf Ajaib. Sekian
PS; Apakah khasiat batu geliga ular?

No comments:

Post a Comment